قرارداد تبلیغات در فضای مجازی

امروزه فضای مجازی نقش بسیار مهمی را در سرنوشت و رونق کسب و کارها دارند و فعالیت در این حوزه ها باعث رشد و پیشرفت و توسعه ی دامنه ی جامعه ی مخاطبان یک کسب و کار میشود.

برای پیشرفت در این حوزه علاوه بر فعالیت های مداوم و درست نیاز به تبلیغات هست تا یک کسب و کار کالا یا خدمات خود را به صورت گسترده عرضه کند .

تلیغات در فضای مجازی نیازمند قراردادی است که دارای نکات بسیار ریز و مهم است تنظیم این قرارداد برای هر کسب و کاری که از تبلیغات فضای مجازی استفاده میکند ضروری است چراکه باعث افزایش بازدهی و افزایش مخاطبان میشود .

تصویر صفحات مجازی  است که در گوشه سمت راست تصویر عبارت "آپلا مرجع خدمات حقوقی "نوشته شده است

Cyberspace

در ادامه ی این مقاله به شما انواع روش های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی رامعرفی میکنیم:

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

در این نوع از انواع تبلیغات در فضای مجازی می توانید به معرفی محصول خود پرداخته و امکانات کالایا خدماتی که عرضه میکنید را شرح دهید.

تبلیغات موتور جستجو (SEM)

در مقابل SEO که به صورت بدون هزینه و بر مبنای بهینه سازی محتوای سایت صورت می گیرد و باعث افزایش میزان بازدید و افزایش مخاطبان تاثیگذار شما میشوند ، SEM قرار دارد که به صورت پرداختی است.

تبلیغات کلیکی (CPC / PPC)

در این روش، بنا بر تفاوق قرارداد هر کسب و کاری در ازای هر کلیک بر روی لینک یا بنری که منتهی به وب سایت آن کسب و کار می شود، مبلغ مشخصی به سایت لینک دهنده پرداخت میشود .

تبلیغات نمایشی

در این روش وب‌سایت تبلیغ دهنده با استفاده از بنر تبلیغاتی مورد نظر خود و اجاره جایگاه بنری موجود در وب‌سایت‌های پربازدید موجود اقدام به معرفی محصول خود کرده و باعث جذب مخاطب میشود.

تبلیغات اپلیکیشنی

شامل تبلیغاتی می‌شود که در ازای پرداخت وجه به یک مالک اپلیکیشن ، در جایگاه تبلیغ آن اپلیکیشن و یا به صورت پخش ویدئو در هنگام استفاده از یک برنامه ظاهر می‌شود.

 رپورتاژ آگهی

این نوع از انواع تبلیغات در فضای مجازی درواقع مقاله‌ای هستند که به صورت یک مطلب علمی و مفید در یک سایت مرتب منتشر می‌شود. در این از تبلیغ‌ها با اینکه هدف تبلیغ کردن  یک کسب و کار است ولی کاربر متوجه تبلیغ بودن آن نمی‌شود.

ایمیل مارکتینگ

یکی از بهترین انواع تبلیغات در فضای مجازی و بازاریابی نوین که یک کسب و کار با استفاده از آن می تواند باعث جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی خود شود، ایمیل مارکتینگ است

تبلیغات اسپانسری

تبلیغات اسپانسری در واقع آن  ویدئو ها یا تصاویری هستند که از در ابتدای هر ویدئو برای شما پخش می‌شود و برای کسب و کار شما تبلیغ میکنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر ها افرادی هستند که تعداد زیادی از افراد پست ها و یا ویدئو های آن‌ها را دنبال می‌کنند و مخاطبان فعال زیادی دارند ،در ازای تنظیم قرارداد، فرد اینفلوئنسر اقدام به معرفی کالا و یا خدمات یک کسب و کار می‌کند.

استفاده از هر یک از این انواع تبلیغات فضای مجازی برای کسب و کار های مختلف بسیار مفید و باعث  رونق آن کسب و کار میشود در صورت نیاز به تنظیم قرارداد و یا دریافت مشاوره میتوانید از مشاورین مجرب آپلا کمک بگیرید

راه های ارتباطی :

Website: uplaw.ir

Instagram: uplaw_ir

.

.

.

امیدوارم این مطلب براتون مفید باشه  

اگه تو مسائل حقوقی نیاز به کمک داشتی رو ما حساب کن

برای مطلع شدن از انتشار سایر مقالات، در خبرنامه عضو شوید :


دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

درباره آپلا

درباره آپلا

آپلا اولین مرجع حقوقی مختص مسائل حقوقی کسب و کارهای نوپا و تجارت الکترونیک است. خدمات آپلا شامل تنظیم قرارداد، بررسی قرارداد، مشاوره حقوقی و امور دادرسی است. تیم ما از چند تن از دانشجویان حقوق دانشگاه تهران و منتور کسب و کارهای نوپا تشکیل شده است. همچنین، وکلای دادگستری حاذقی نیز آپلا را در مسیر هموارسازی مسائل حقوقی کسب و کارهای نوپا، همراهی می کنند.

شبکه‌های اجتماعی